3 november 12.25

Kanske ska säga godmorgon nu?
Glömmde bort att blogga asså, lite vissig kanske? Något är det iaf, hehe.
Sitter och typ inte gör ett piss, kollar massa bloggar och testa nya stilar inom sminket.
Kommer kanske en bild senare på hur jag har gjort, eller ser ut.
Har kört med det jag har haft i flera år så lite varitation kanske skulle göra pricken över i:et:)

Ska försöka dra mig ut till Kajsa med, göra stallet så jag slipper det senare ikväll.
Kajsa gillar inte mörkret så hon är typ livrädd, och hoppar och donar för minsta lilla....
Tråkigt, vet inte redigt varför, tar lixom på krafterna att hon inte går när jag vill.

Aja så är det, sitter ute i hallen och har kopplat in detan i tv och har disco.
Bättre ljud lixom.:)

Det är härligt med lov men snart är det över, gillar inte det=/
Skolan är så tråkig och trist som vanligt, händer lixom ingenting kul =/

AJa så är det, nu ska jag fixa klart och sen blir det stallet, ha det bra pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0