3 november 20.50

sitter här och gör typ ingenting...
Johan åkte nyss hem och jag sitter vid datan som vanligt...
Ska strax börja fixa mina naglar, har verkligen fått långa nu, är jätte nöjd, hoppas dem
bara holler till den 16 :)
Typ lite därför jag ska måla dem :)

Annnars så har det inte hänt så mycket idag, fixade tacos innan och så var jag med i en undersökning,
rätt coolt :P

Har kollat på hur jag ska göra med mitt hår, är ju rätt sugen på att göra något galet men
ska nog inte göra något med på ett tag, ska kanske färga det
någon gång, fast som jag har det nu så syns inte utväxten så väl och det är bra:)

Vill ju har fint svall som det heter, alla vet väl vilken färg Kissies har?
Typ så mörkt vill jag ha, nästan svart.
Det är lixom jag, eller vad säger ni?

Ne fixa naglarna, kommer bild om ni vill?
Hörs senare pussokram<3




min älskling<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0