3 november 23.30

Sitter och kollar på hår, ja, löshår då. Har hittat en sida som inte är så dyr:)
http://foxylocksextensions.com/
Kan ju inte så mycket om löshår och så men detta verkade bra :)

Är ju sugen på förvandling, är trött och har inga bra ideèr heller, men långt hår har jag alltid önskat
att jag skulle kunna ha.
Men jag och Johan har konstnterat att jag har fått mycket längre hår nu  än innan.
Och det är jag väldigt glad för, tror det hänger mycket på att jag inte har plattat det på ca ett halv år.

Fattar inte hur folk står och gör det varje dag och förstör sina hår, jag bryr mig inte men jag bara undrar...
Folk brukar säga att dem vill ha längre hår men lite konstigt då att personen står och plattar det
jämt och ständigt, låt det vara så växer det :)



Gillar den har färgen, nästan svart men ändå inte :)



Har alltid gillat dessa, skulle passa jätte bra till allt jag har på mig.

Eller vad säger ni?

Jag tycker det är väldigt snyggt:)
Ska kolla vidare lite hörs senare, pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0