7 november 00.10

Vilka dagar!
Haha, Johanna och jag har verkligen roligt jämt :)
Vi älskar, haha:)
Tack älskade gumman min för att vi har varit <3

1 år med Johan, ja det är en upplevelse varje gång:)
Kvällen har varit bra, jag och Johan har fixat lite och ätit lite.
Tagit det lugnt för det är vi väl bäst på?

Livet är hårt nog, men vill inte byta liv med någon för allas liv har en mot gång.
Hoppas alla har haft en bra helg och ett skönt lov, för det har jag haft.
Önskar bara att det skulle vara längre, så man skulle kunna hitta på mer:)

Men nu tar vi tag i allt och nu börjar allvaret, nu ska vi fixa sådant sominte är fixaT!
Nu ska jag sova, ha en skön kväll, pussokram<3






ångar inte en dag med ditt sälskap! älskar dig<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0