7 november 22.30

Hej!

En lång dag känns det som, blev iaf två nya skor, tack mamma:) <3
Blev en ridtur med mammas sälskap på cykel:)
Alltid trevligt :)

Johan har även fixat med min data, ja hjälp vad mycket jag hade i dne som jag inte visste om...
Skönt att det mesta är borta :)
tack min plutt<3

Blev en behövlig dusch senare, rakade benen och peelade kropen.
Blev också att smörja in sig efter det, så nu känner jag mig ren och fin :)

Imorgon är dte skola, jag längtar verkligen inte!
Skolan känns inte ens bra längre, allt känns skit...
Hoppas att amn känner sig lite mer taggad nu, kanske?
Hoppas, slutar ju tididigt imorgon, ganska skönt :)

Blir en skön ridtur imorgon med, men måste plugga lite med.
Ligger ju efter lite som vanligt, men vadå jag orkar inte skolan!

Ligger i sängen nu och skriver, lyssnar på




Sugababes - Wear My Kiss


Bra låt, skulle behöva lite ny musik men det är så omständig hela tiden....
Trött på att man måste hitta all musik själv kan inte någon annan bara fixa den?

Ska kolla lite på film nu, sen blir det att sova, man måste ju sova lite även att man inte vill.
För jag vill verkligen inte sova, så tråkigt!

Men godnatt på er, pussokram<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0