8 november 07.00

Godmorgon, efter en natt i trama... som så var den, kunde inte somna igår,
helt sjukt vet, men jag är jag och jag är sån...

Steg iaf upp 05.20 idag, stålt för att bara sova 4 timmar.
Brukar ju behöva en sådär 6-7 timmar för att jag ska klara gå upp den tiden...

Idag är det iaf måndag och jag har festat till den lite, eller det brukar jag göra.
Alla mina dagar är ju fest :D
Jag lever bara livet, lixom lite kul måste man ha :)

Slutar tidigarae idag, skönt. Åker med pappa hem tror jag.
Blir ut till min häst, rida en sväng och bara njuta.
Dock så är det svin kallt, så jao kommer frysa ihjäl känns det som....

Ne nu måste jag till bussen, ha en bra dag pussokram<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0