9 november 07.00

Godmorgon!

Vaknar av att klockan ringer som vanligt, vaknar och somnar om som vanligt.
Ligger och drar mig till halv 6, funderar på att gå upp men orkar inte.
Vid 05.40 går jag upp, segaste morgonen någonsin känns det som =(

Nu är jag iaf vaken, och jag är klar för skolan. ( inte för att jag längtar då )
Vaknar även av att Johan säger att det är snö ute, fattar ni hur mycket jag hatar snö!
Jag verkligen hatar det, hellre lixom det är kallt och så utan snö....

Man kanju inte få allt, idag har vi bara en redig lektion typ. För att kolla på film kallar jag inte
lektion.
Så har bild sista två timmarna, segt. Inte kul alls=/

SKa även till syon idag, blir nog kul :)
Vet dock inte vad jag vill längre, finns så mycket ....

Ne nu måste jag rusa till bussen, ha en bra dag idag, hörs senare idag pussokram<3



Kommentarer
Postat av: Michaelvilja

Excellent site.

2011-04-24 @ 20:32:11
URL: http://michaelvilja.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0