9 november 21.50

Godkväll på er.
sprang ut till stallet en stund, la på täkena och myste lite med min underbara häst :)
Har verkligen kommit mycket snö nu, här i hemma hos oss har
det kommit ca 10 cm.
Jag som inte gillar snö....

Iaf har duschat och smörjt in mig som jag har gjort den senaste vecka för att inte
bli torr, har så lätt för dte nu på vinten=/
Ska försöka hänga upp alla mina kläder som ligger på min säng, har luggit
där ett tag nu.... vet jag är inte en person som håller ordning tyvärr =/

Så det ska bort och jag ska försöka sova lite tidigare än vad jag har gjort den
senaste veckorna, dåligt av mig lixom.

Ska oxå hinna fixa klart Pias present. Kommer nog gå jätte bra ....

Ne ska fixa lite hörs senare pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0