tankar ...

Jag är en person som dagen fånger varje dag, det är inte lätt men det är inte svårt heller.
Jag vet att jag klarar allt men ibland så bara säger det stopp.
Jag försöker inte vara någon, jag försöker bara vara jag.
Jag som vill bli något och bli känd för något, att den drömmen som jag har blir sann.
Jag bloggar knappt längre pga att jag inte har den tiden, orken och ideér för att göra inläggen roliga.

Tror det har blivit lite så att bloggen gick väldigt bra och det är då man inte har lusten att hålla
på med det försvinner och så fort man säger eller gör något så härmar folk en och jag känner att jag
inte får vara den som har färgat håret så eller gjort naglarna fina.

Alla kör sina grejor över andra, alla får ideér av tidningar och andra bloggare.
Så jag fattar inte som Kissies, hur hon orkar och har fantasi om hur och vad hon ska skriva om i varje
inlägg.

För mig är den en lätt men svår tid, kan inte förklara. Men denna vecka som kommer blir det ett
redigt lyfft i allt, ska nog fixa lite med designen kanske?
Vi får se, kommer nog komma en massa fina kläder och bild på mina naglar.
Ska även bättra mig med min häst, utan henne är jag ingen!

Nu har ni några förklaringar och nyfikenhet :)

Läs bloggen flitigt så blir jag GLAD :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0