-

vet inte vad jag ska börja, känner mig trasig överallt.
du var min vän och du och jag hade sjukt bra:)
alltid kul, vi har minnen, herregud vilka minnen vi egentligen har...
och tänk vad vi har skrattat...
För ingenting typ, haha.

Tänk vad lärarna har fått stå ut med oss, tänk vad alla har undrat...
- är dem tjejerna verkligen friska, haha klart vi är det har vi alltid vart ;)

Kul är ett ord som jag sätter på dig för vi har typ alltid skrattat,
men på senaste, ca ett år tillbaka så valde jag en annan före dag,
jag orkade inte redigt med att både ha ett förhållande och en bästa kompis som
drog i mig, men jag orkade i början, men efter några månader
blev allt så komplicerat, att dela tiden med 2 gör att man inte hinner med så mycket mer.

För att jag ska hinna med allt jag egentligen skulle gjort skulle jag behövt skippa skolan
men det går ju inte, skolan måste man sköta lixom....

Men iaf, jag vet att jag inte är med dig längre, bara i skolan 3 timmar i vecka och så träffas
vi i korridorerna ibland. Men själva saken är att vi inte ska vara ovänner utan att vi kan ha kul
på den tiden vi verkligen kan träffas, skolan...
Jag vet att det kanske inte är det roligaste, men en vän som stannar kvar är en äkta vän!.

Jag är inte den bästa, jag vet att jag har brister och väljer andra saker före
dig, men jag orkar inte redigt att ta imot allt du säger
jag är inte så stark som alla tror att jag är, jag har en mur men den krossas
lätt.

Jag vill vara din vän, men orkar inte hålla på att vara varje helg eller under skolans gång,
jag orkar inte.
Jag har inga humörsvängningar det är bara du som tror, det är bara min ork som inte
finns  där alltid.
Gör den knappt aldrig, klarar knappt ingenting......


Nu vet du, läs en exra gång tack förstå att jag inte vill bråka vill bara
ta det lugnt och göra det jag orkar med, hoppas du förstår.
Från mig en stor bamse kram<3

För jag vill ju vara din vän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0