10 oktober 21.25

Godkväll
SItter i sängen och mår inte bra.
Men ridturen i paddocken gick väldigt bra, hoppade 70 cm eller något.
Är väldigt nöjd:)

Blev att äta pasta sås och pasta sen när man kom in, blev tv senare.
Johan åkte hem halv 8 tror jag, jag skulle in i duschen och när jag står där så känner jag
hur något vänder sig i magen och glider uppåt i halsen.
Efter någon minut efter det mår jag illa som om jag lixom skulle spy när som.
Tryckte ner fingrarna i halsen flera gånger, men det ända som kom upp var en massa luft och släm.
Jag känner mig besviken, jag mår lika piss efter ett försök av det som kanske kunde gjort
att jag mådde bättre. La mig i sängen och allt släppte, låg där i en kvart och känner mig bättre:)

Ja vilka äventyr... har verkligen saknat att vara hemma.
Känner mig helt konstig efter att pendla mellan 2 ställen så, två helt olika miljöer lixom.
Ja men det går ju oxå, och man vill ju att alla ska bli glada, funderar på att bo i Vrigstad lite mer <3

Ne nu ska jag sova känner mig helt konstig....

Godnatt på er läsare, pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0