11 oktober 06.50

Godmorgon.

Känner mig inte alls bra, känner mig utsliten och kraften till att gå till skolan går mig på
närverna...
Jag vill inte till skolan längre, vill bara vara hemma och göra vad jag vil,
Men man får ju aldrig som man vill....

Så idag är det måndag och jag ska till skolan och kommer inte göra någonting
känns det som, min mage är upp o ner och hela jag är trött....

Iaf sitter och lyssnar på

The Last Song - Rihanna

Rihannas nya album är faktiskt bra, gillar hennes musik.
Blir kanske inte nägon ridning idag, får se vad som händer...
Man ska ju ha orkn till det med och jag måste plugga på historian och biologin.
Gjorde ingenting mer sen i gårkväll, det var dumt har jag kommit på...

Men så är livet och ibland är motgångarna många, men ibland blir livet
lite lättare att leva. Det gör att man öppnar nya vägar som aldrig annas skulle gjort.
Tänk framåt och LE till allt och säga att du älskar ditt liv!

Ne nu blir det att plocka iordning lite på rummet sen skola....
Blääääääääääääääääääääääääääääääää......

ha en bra dag nu då, pussokram<3




Längtar mycket till varme och sol, vill verkligen komma bort från det här....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0