11 oktober 15.30

Har varit hemma ett tag och jag har skalat potatis.
Johan kommer väl snart, får se. Blir ingen häst idag, måste verkligen plugga stenhårt idag.
Har lixom 2 prov denna veckan och jag har typ inte kollat på dom....
Jag kommer döööö!!!!!!

Dagen har verkligen varit lång... Hatar skolan har jag kommit på.
Vill verkligen inte gå till skolan, skolan är så ute känns det som....

Men men, lite kul är det väl men mycket tråkigt....
Aja ska börja läsa historian nu, kommer ta lite tid innan jag fatta allt, så seg som jag är....

Ne hörs senare pussokram<3


Gammla vänner kommer alltid tillbaka har jag kommit på,
händer det något så blir det som en ren reflex att man tar tillbaka och
försöker finna kontakten, tycker om sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0