12 oktober 06.50

Godmorgon läsare.

Tisdag idag och jag har drömmt helt sjuka grejor i natt. Om att jag dödade en giftig orm till att springa
fram och tillbaka med en gubbe för att det blev fel eller något...
Så det känns som att jag inte har sovit någonting i natt men det har jag ju.Men det kändes
så verkligt typ....

Aja så kan man drömma, men ormar händer det ofta. Undrar om det är för att jag
hatar ormar? Tror det, haha.

Idag så ska jag till skola efter skolan blir det hästen.
Måste börja rida mer känner jag....
Måste hinna med att plugga en massa med, annas går det åt pipdvänngen imorgon
på historia provet=/

Så kan det vara, måste läsa och kolla på frågorna typ, massa....
segt som vanligt + att vi har biologi prov dan efter och så har vi historia läxa som jag inte har gjort.
Jag kallar detta Lycka!

Aja så kan de vara, ska till bussen strax, och det är kalllt så in i baljan idag...
Kommer frysa ihjäl typ....

Ne nu får alla ha en bra dag pussokram<3



Gammal bild......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0