12 oktober 21.50

inte så många inlägg idag ...
Orkar inte och har haft fullt upp.

Kajsa var jätte duktig idag, pigg och glad och ville verkligen träna idag.
Ryttaren är super glad, hon förgyllar verkligen dagen:)
Hem äta och plugga historia, kan typ nästan, fast ändå inte....

Ska läsa lite och så innan jag sover, hoppas jag bara inte drömmer om ormar och sådant
i natt, orkar verkligen inte med det. Kan verkligen inte sova med ormar och skit i hjärnan....


Hoppas att alla har haft en bra dag, för det har jag nästan, eller inte ....
Skolan tar kålen påmig typ, orkar verkligen inte, har ont i varje lite led och nacken
ryggen och benen vill verkligen inte som jag....
Inte lätt detta ....

Blir tandborsten sen sova, kommer lite bilder --->















Bilder tagna idag, nöjd ochbelåten med dom som vanligt.
Sängen nu pussokram<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0