13 oktober 06.55

Godmorgon!

Ännu en dag är kommen och jag är sjukt trött...
Och proven kommer väl gå åt pipsvänngen typ...
Vi får se:)

Mamma var på föräldramöte igår, bad henne snacka med Börje ( engelska lärare )
Om min engelska och jag har haft IG sen jag började 7:an och jag får ingen extra hjälp...
Han säger att allt kommer ordna sig, vadå ordna sig säger jag...
Det är ju som att han sätter G på iaf, fattar mig inte på skolans värd längre,
ingen har tid eller får inte hjälpa eleverna att komma ifatt....

Det är väl mycket därför att jag hatar skolan, fats det har jag alltid gjort!

Inte mer med det, ska klä på mig och gå till bussen strax, blir svinkallt =/
Ikväll blir det att plugga kemi, skogen här kommer jag....
Kommer gå skitdåligt, fast det brukar det inte för jag kommer typ på alla frågor och så,
jätte duktig är jag :)

Ne bussen nu hörs senare idag när jag kommer hem, ha en bra dag:)
Pussokram<3



Min älsklings häst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0