15 oktober 18.18

Hej!

Sitter och inte gör någonting nu typ.
Har lite tråkigt, väntar på att johan ska fixa klart hans bil så vi kan åka och köpa godis, han har lovat
mig detta tror jag.
Johanna visade mig lite hur man gjorde med att byta design, fattade inte så mycket men
vi ska ta en blogg helg, men ska försöka fixa lite med några bilder som jag vill ha...

Måste ju bli bra, måste verkligen lära mig att ändra själv sen:)
Så ni får lite variation en det som jag har haft så länge nu.
Tråkigt jag vet, är oxå trött, men så är det...

Nu ska jag leta upp min tjockaste halsduk och ta på mig ett par strumpor
sen blir det SÄvsjö. ha en skön kväll pussokram<3



Min plutt häst :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0