17 oktober 20.30

Godkväll:)

Släkten och johan har åkt hem... Tråkigt lixom!
Satte mig och målade franskmanikyr med glitter.
Sitter och torkar just nu, blev väldigt snyggt faktiskt!

Mina presenter blev ju bara en massa pengar ( 3700 :- ).
Ganska bra, + att jag inte har fott mammas och pappas pengar än för fyller ju inte förens
TISDAG!

Blir nog en ganska bra kamera, johan får betala det som fattas typ, hihi.
Fast nu vill jag bara att någon kan fixa min blogg, allt rosa går mig på nerverna...
SÅ fult......

Sitter och lyssnar på Girlicious - Maniac




Härlig vidio kanske, men låten gör mig pepp :)

Johanna min bästa vänn har gjort ny design på sin blogg kolla in den!

http://johannaemmyamandarostedal.blogg.se/




Hörs senare, pussokram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0