18 oktober 07.00

Godmorgon...

EN dag somhar börjat dåligt... som vanligt... mina månar börjar nu allt för ofta dåligt...
Vet inte hur jag sk agöra, just nu har jag sjukt ont i halsen och är förkyld till tusen,
och mamma vägrar att skriva lapp så måste vara med på den där jävla idrotten!
Hatar verkligen idrott, varför ska man ha det för?
Helt sjukt!

Idag har jag utvecklingssamtal med min handledare Börje.
Ska dit med henne men vi har ju krig så vi får se, blir iaf kul att höra hur dålig jag är i skolan....
Hatar verkligen skolan, och nu hatar jag verkligen min mamma!

Vi passar inte ihop!


Dagen kommer inte vara som den alltid har varit, kommer göra tvärt imot...
Så alla får ha en bra dag, så hörs vi senare idag pussokram<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0