19 oktober 07.05

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min .....

Ja vem vet vilken dag det är idag... så tänkta att ni får kommentera vad det är för dag
idag och så får eran blogg en länk :)


Godmorgon på er!

Idag så ska jag inte till skolan, jag ska typ inte träffa Johan heller.
Jag ska bara träffa miljader människor!
Jag ska till Ullared :D fatta vad jag har längtat efter att få åka dit :)
Nu äntligen ska jag få åka, men mamma är så snäl så kommer väl typ inte få något av henne
som vanligt, men jag ska ha det jag ska ha!

Så ja ha en bra dag idag och hoppas det inte är så mycket folk i Ullared idag.
Haha!
Pussokram<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis <3

2010-10-19 @ 10:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0