2 oktober 22.20

Tänkte berätta om gudtjänsten som var i Vrigstad Missionskyrka igår.
Det var möteshelg tillsammans med Pingstkyrkan, Linda Bergling var gäst.
Hon kommer från Arken i Kungsängen, hon är känd för sin helandetjänst och predikat budskapet om helande och upprättelse.
Linda har grundat bibelskolan "Jesus Helar och Upprättar", Arkens helande-center samt deras missionsarbete.
Hon ska oxå vara med i "Halv åtta hos mig" på kanal 4 i febuari nästa år.

Programet:

Välkommande!
Vi sjunger våra sånger.
Tack & information.
Linda Berling börjar berätta ...
Avslutar med fika.

Det började vid 19 och slutade vid 21.30.
Väldigt länge känndes det som... inte van att sitta stilla så mycket....

Gudtjänsten var mycket bra, intressant.
Hon berättade att man ska be istället för att tro att jesus straffa dig när du blir sjuk.
Hon berättar om sjuka som blev friska, genom att öppna sig för jesus.
Hon ger mig inspriation faktiskt, hon gav en kraft och gav många svar på det som kan vara svårt här
i vardagen, hon hjälpte även sjuka med att ge kraft för att läka.

Jesus finns med oss alla dagar, vad vi än gör!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Halv åtta hos mig är bra. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-04 @ 22:37:41
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0