20 oktober 06.50

Godmorgon:)

Jag är super trött idag, blä...
Fast nu är jag ganska pigg, fast kommer typ somna idag, får se hur det går :P ;)
Ullared igår var roligt, men kunde inte fatta att jag blev BYXMYNDIG igår, haha.
Gick på ullared som födelsedags prisent, haha, Vi gillar!

Köpte igentligen inte så mycket, utan bara lite grejor till mig själv:)
Berättar mer senare när jag kommer hem, aja när vi kom hem så åt vi tåta, klockan
var til halv 9 då, haha.
Prinsses tårta är gott :)

Sen bestälde jag lite kläder och duschade mitt i natten ....
Idag är det en ny dag onsdag, jag ska sova tidigt idag, och jag ska fira Sven:)
Skola snart, mamma tar Kajsa och jag måste plugga bög mycket igentligen ;)
Har prov imorgon ....

Ne nu ska jag packa väskan och klä på mig alla kläder.
Ha en bra dag, höras senare idag, lovar bra uppdater idag, haha.

Pussokram<3



Har på mig denna idag :D:D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0