21 oktober 06.50

Godmorgon!
SOvit gott? Det har jag, fast kom hem så sent igår så provet idag kommer kanske inte gå så bra =/
Har typ inte pluggat något men Johannorna ska få sina prisenter idag hade jag tänkt :)
Det är fortfarande massa snö ute och jag gillar dte inte ...
Har inga skor att ha på mig och jag kommer bli as blöt i convers... =/
Men ingen fattar, fryser ihjäl för att jag inte har någon vinterjacka, för att ingen vill lägga ut pengar på mig....

Allt är imot mig känns det som... som att jag inte ska finnas längre...
Allt ska jag betala själv, allt!

Får faktiskt nog, inte ens något, ska väl byta till kontant kort oxå för att det är för
dyrt...
Ber snart om mitt barnbidrag själv, men det måste hon ju ha till mat?
Asså orkar inte att pengar alltid ska stå i centrum....

Och så måste jag köpa min egna telefon nu, asså jag blir GRÖN på detta.

Ne nu ska jag inte klaga mer, idag är det torsdag och jagska väl sova hos
johan i natt orkar verkligen inte mer mamma och dom mer, ska försöka hitta ett par vinter skor
som jag kan ha....

Ha en sjukt bra dag idag asså, får se hur min bli, ha det bra pussokram<3



Kommentarer
Postat av: Christerjenny

I kinda like it. Thanks!

2011-02-17 @ 12:21:39
URL: http://christerjenny.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0