21 oktober 18.10

Hej!

En dag som igentligen har vairt skit, asså vill verkligen inte göra något längre.
Aja skolan har varit helt okej, tråkigt och kallt och provet gick helt okej!
Hoppas det blir bra på det!

Ute är det kallt och jag vill verkligen inte ut, så j*vla kallt...
Fryser ihjäl, ingen jacka och inga skor, såger man LYCKAT? !
Typ ja...

Vill åka och shopa typ:)
Shoppade lite i tisdag :)
Kulkul:)

Aja har packat och fixat det mesta inför imorgon, johanna hänger med
efter skolan och vi ska fixa min blogg lite, hoppas det går bra för den är ganska tråkig...


Ska lägga in en massa inlägg och helgen framöver, lovar.
Kommer berätta om födelsedagen oxå :)
Alltid kul att berätta, kommer massa bilder och så på vad jag köpte.

Så kolla in och se till HELGEN!

Nu ska jag strax till johan, sover där i natt, sovmorgon imogon, ganska gott :)
Så ha en bra kväll pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0