24 oktober 21.45

Hej, hej på er.
Sitter just nu och kollar på Svenska New Yourk fruar på tv3play.se.
Alla avsnitt typ, vet jag är lite mysko men gillar verkligen dom programen:)

Idag så sov jag till nästan 12, haha, helt sjukt!
Åt hallon marängsviss, as gott :)

Blev att åka och hälsa på en kompis senare, hade jätte kul:)
Fast det har jag jämt med mina kompisar :)
Tack, älskar er <3

Hem och ut till min Kajsa, tränade konditon, ska göra det resten av veckan tror jag.
Hon måste verkligen ha bra konditon, för vill ju ha en fin och underbar häst<3

Blev att duscha och måla naglarna gra denna gång, blev ganska snyggt faktiskt :)
Min mamma tycker sådär, haha. Hon är alltid så härlig :P

Skriver ett inlägg lite senare, pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0