26 oktober 22.45

Godkväll.
Hästen blev det men Annerli ryktade henne.
Blev då att snacka lite med henne, alltid trevligt att höra på andras problem ibland.

Det blev kallt och hon åkte hem och jag gick in och satte mig och började
plugga, engelska prov på torsdag och ja det går nog åt skogen.....

Aja jag gör mitt bästa bara det att Börje inte kan lära ut!
Inte mtt fel lixom!

Aja gjorde chokladsås och åt det tillsammans med glass, alltid gott lixom:)
Så har suttit och pluggat och donat hela kvällen, har muntligt förhör imorgon på historian...
Har knappt kollat på det, känns som att jag bara skiter i allt.
Är väl så ibland...

Blir att plugga imorgon och blogga lite extra, för det vill ni va?
Kommer lite snygga kläder tror jag och lite annat, nu blir det sängen.
Sova lite iaf försöka, så godnatt på er pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0