28 oktober 06.55

Godmorgon på er, har hunnit med allt jag skulle även att jag försov mig.
Idag är det torsdag och vi ska ha öppethus på skolan idag, jätte tråkigt, går till 19
ikväll. Och undertiden så kommer vi inte göra något, onödigt dag typ men vi får ju ledigt imorgon.
Det är skönt lixom behöver sova :)

Aja så knappt någon uppdatering ikväll, vet att det är jobbigt men så är det....
Trist jag vet, ska skaffa en bättre mobil hihi.
Ja den mobilen jag har atr sänka knappen på sidan gått sönder typ, kan inte sänga helt sjukt!
Aja den mobilen avsåder jag folk att köpa eller så är det jag som
inte kan ha den, haha. Härligt:)

Ska verkligen sova tidigt ikväll, eller ska kolla på " Kungarna av Tylesand "
alla avsnitt, har inte orkat kolla på alla på tv lixom så ska göra det på datan ist.
Blir nog jätte bra:)

Hörs senare ikväll då, ha en roligt och trevligt dag idag pussorkam<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0