3 oktober 22.35

Hej!

Efter en hel dag med städning och att plocka och dona inför helgen så blir alltid
klockan så mycket och jag glömmer Kajsa...
Aja klockan blev halv 6 innan jag kom ut till henne, hon var verkligen på myshumör och
det gillar jag. Iaf tänkte träna lite men paddocken var upptagen så red en runda i skogen och på
vägen, gick ganska bra. Hon är ju lite tosig...

 

Det blåser och är väldigt kallt så mina leder vill inte vara med mer, inte knäna, fick verkligen

skit ont i dom. Därför jag alltid brukar sitta och mala i en paddock från hösten, över vinten, till våren kommer

för att jag inte ska få ont, utan hålla mig värm. Gör inte lika ont då :)

 

Ja, har fortfarnade ont tyvärr, efter en varm dusch och insmörjd och liggandes under ett täcke

lite konstigt, men det är inte konstigt, reumatism och ledverk går ju i slälkten,

så varför skulle inte jag få något sådant?

 

Imorgon är det iaf måndag och det betyder skola, blir kul, tror jag iaf haha.

Inte så att jag älskar att gå till skolan, memn det är alltid lite kul lixom.

Efter skolan blir det att klippa sig och senare på kvällen tror jag att det blir lite kort,

längesedan lixom, men måste nog typ färga mitt hår med som det ser ut...

 

Ne inte mer gnat och tjat sova nu tror jag. Inte för att jag är trött utan att för

att jag ska komma upp imorgon bra i tid för att hinna kombinera kläder...

Godnatt på er, pussokram<3

 

min söta lilla häst, skulle inte vara något utan dig. ÄLSKAR DIG <3

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0