31 oktober 22.40

Hej!

Vilken dag, började städa mitt rum men tröttnade så jag gick ut till hästarna.
Jag mockade och fixade, red ut och tränade
Kjasas kondition så vi sprang och vi sprang, alltid lika kul :)
Saknar faktiskt att lixom ha tiden för henne, känns som att jag glömmer henne =/

Så kan det vara, man har inte alltid tid med allt.
Man får välja det man gillar mest <3

Blev mat när jag kom hem, fisk och ris = väldigt gott :)
Iaf mammas<3
Åt glass och Johan kom han åt och sen satte vi oss och kollade på tusenbröder.
Så har kollat klart säsong 1 och 2, brukar inte kolla på film så men den serien, ja, jag
gillar den starkt!
Rekonmenderar den verkligen, SE den!

Och sen ikväll så har jag städat mitt rum, blev faktiskt nöjd :)

FÖRE:






EFTER:





Eller vad tycker ni? Men har kommit på att så fint som det är nu inte kommer
hålla så länge.
Jag ska ju vara hemma hela denna veckan.....


Ne nu blir det duschen typ, sen sova tror jag, hörs senare med pussokram<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0