4 oktober 06.55

Godmorgon.

Jag mår int ebra, har ont i varenda led och har blivit förkyld över natten typ.
Så vill egentligen inte till skolan för vill ligga under mitt ny tvättade täcke och på
mina ny tvättade kuddar.
Ja så vill jag ha det just nu, orkar verkligen inte allt mer....

Men man ska ju inte klaga finns ju värre... men inte ofta jag har ont lixom
så då kan väl någon vara snäll och ta hand om mig...?

Aja bussen strax, efter skolan blir det frissan.
Mitt hår har blivit jätte långt men det är väl bara slitet så det är väl inte så långt
sen när jag kommer hem... märker det i duschen sen ;)

När man är naturlig blir allt bara fel, ja så är det nu. Vill inte ha några diskutioner.
Jag vill bara vara, vara den jag är och den jag är gjord för...
Ta mig som jag är för jag vill komma långt i mitt liv!

Var bara tvungen för orkar inte snacka om skit och saker som är gamla.
Jag har börjat på nytt, och det kan inte jag rå för....

Nu blir det bussen ha en bra dag pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0