4 oktober 14.30

Heeej!
Sitter i skolan nu, har slutat och har ingenting att göra.
Ska ju till frisören så kan ju inte åka hem lixom...
Så det blev data salen ist.

Dagen har varit bra faktiskt, har dock väldigt ont i mina leder än.
Som jag sa igår så tål jag typ inte kylan, så ganska jobbigt lixom.
Önskar att man var fullt frisk lixom ....

Ja tyvärr s önskar man mycket nu men har det jobbigt och då blir det så...
Saknar faktiskt tiden som var innan allt förfall.
Men fatta det känns som att det var igr man började 7:an nu gr man helt plötsligt i 9:an.
Fattar inte vad tiden har tagit vägen, den har försvunnit lixom så fort.
Dlig förklaring, men jag försöker iaf...

Skolan är faktiskt kul p många olika sätt, tiden går fort när man sitter på lektionerna och man
har alltid något att göra och det gör att man inte behöver gå
rastlös på dagarna. Fatta jag som inte kan vara hemma utan att jag äter en massa kakor och skit
fatta fel jag skulle varit....

Fatta hemskt att jag skriver detta men jag är verkligen inte nöjd med hur jag ser ut,
Jag hatar mitt hår, jag hatar min mage, jag hatar att jag kanske dör pgr av en sjukdom...
Ja hatar allt som har hänt mig det senaste lixom allt har förfallit...

Inte mnga som vet vem jag verkligen är, jag är en märklig person enligt mnga men
jag är inte så märklig tycker jag inte, utan jag är rätt normal. Tror jag iaf...

Ja så är livet, ska nog försöka dra mig ner till frissan strax, typ 15 tror jag, blir helt lagom.
Ska ju vara där halv 4, tar typ 20 min att gå : )

Fast vill egentligen hem till en varm säng och bara mysa och ta det lugnt typ...
Får se hur det blir :)
Aja hörs senare idag, ha det bra pussokram<3

 

 


Kommentarer
Postat av: B E X

vad har du för sjukdom? :o

2010-10-04 @ 16:53:29
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0