5 oktober 07.00

Idag är det 14 dagar kvar tills jag fyller år, längtar faktiskt lite.
Brukar inte göra det men idag gör jag det : )

Godmorgon, haha mitt hår, vad har jag gjort:O
Måste verkligen färga utväxten, tror jag ska gå till frisören här näst...
Ska aldrig köpa toning som har röda inslag, aldrig mer!

Kolla håret...



UTväxten blev illröd typ, helt sjukt....


AJa idag är det tisdag och slutar tidigare men tror jag inte kommer hem förens sent...
Gillar verkligen inte att åka buss hatar!
Men iaf dagen blir lugn, har dock fortfarnade ont i mina ben och axlar och fingrarna
gör lite som dom vill....
Något är det som inte stämmer i kroppen, vet inte vad det kan vara ...

Efter skolan som vi bara har två lektioner blir det Kajsa måste fixa med lite saker med
Skolarbete t.ex. ...
Hatar skolan vill bara ligga under täcket som kolla film.

Aja blir bussen strax, hoppas det inte är så kallt idag, blir jobbigt annas...
Ne bussen nu hörs senare idag pussokram<3




Saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0