6 oktober 06.50

11 månader med dig och dom har varit dom bästa <3



Godmorgon!

Vet inte reidgt vad jag ska skriva, kom inte på något trevligt typ...
Iaf idag är det onsdag och det är 11 månader med min Johan.
Känns bra, lever ju typ en dag i taget för att inget ska hända.

AJa skolan idag ville varkligen inte upp idag, inte för att jag var trött utan för att jag inte
ville till skolan, lixom vad ska jag göra där?
Vet inte, showen börjar idag iaf, så jag och johanna ska dit, blir nog kul.
Det är dock bara en mass 8:or och 7:or som ska vara med så känner mig vilsen....

Det går nog bra, efter skolan blir det att fixa och dona packa lite och sen städa hela
huset och plocka undan en massa saker, jobbigt lixom mitt rum är lite mycket grejor i ...
Undrar vad jag ska ha min data lixom orkar inte konka den fram och tillbaka hela tiden....

Vi får se hehe, tänkte ge lite reklam till Rebecca som har en fin och trevlig blogg.

http://srebecca.blogg.se/

Kika hennes blogg intressant :)

NU blir det bussen och sedan skola, längtar inte....
Ha en bra dag idag pussokram<3


Kommentarer
Postat av: B E X

hihi gullig du är! :)

2010-10-06 @ 08:33:24
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0