8 oktober 11.30

Hej och Godmorgon för min del.

Sovit gott det har jag men drömt konstiga saker, lite läskigt.
Det får gå, idag händer det inte så mycket ska strax iväg och handla mat tror jag.
Göra pizza till min pojke som slutar strax jobbet :) <3

Ikväll händer det inte så mycket hoppas jag inte, ska väl hem en sväng tror jag.
Annas så ska jag och johan inte göra något särskilt typ.

Nu är det iaf helg och det har jag längtat efter, nästa vecka så ska jag skärpa till mig och
plugga mycket och jag ta hand om min häst!
SÅ är det bra...

Ne nu ska jag förtsätta städa, ha det bra mina gullungar :) <3


Kommentarer
Postat av: Tobiassimone

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-08-01 @ 07:13:58
URL: http://tobiassimone.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0