9 oktober 23.20

Hej och gokväll.

Efter en lång och tråkig kväll är jag äntligen hemma igen.
Johan och jag ska strax sova, jag ska bara på toa lixom glömde det innan, hihi.
Sen ska jag sova, upp tidigt imorgon göra läxor sen blir det att säga hej då till tanterna
från Stockholm. Blir skönt, haha.

Blir att rida med tror jag iaf, måste har inte gjort det på hela helgen typ,
vet är lite konstig, haha men gjorde stallet och tog in Kajsa idag iaf
framsteg typ... inte duschat efter heller fatta häftigt ;)

Längtar inte efter vardagar, så tråkiga vill bara ha helg lixom älskar helg!
Sugen på att hoppa av skolan just nu, men det är väl saker som man måste gå igenom...
Vet inte redigt, har det ganska bra men ändå inte...


Nästa fredag hämtar johanna sin katt skönt men ändå inte, så kul att ha lite
sälskap lixom skönt att inte behöva vara ensam:)
Men nu är det som det är.

Ne nu ska jag sova, godnatt på er pussokram<3




han gör det lite bättre <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0