1 september 20.40

Heeej!
Läget med er? Med min är de super :)
Bara lite less på en viss person som inte lyssnar på vad jag har att säga...
Försöker bara hjälpa!

Ta man inte imot hjälp så kan man inte hjälpas att personen mår dåligt sedan...
Är verkligen trött på sådana personer....

Aja skolan vad bra :)
Hann klart biologin jippi :) Men orkade inte med mvg frågorna så sket i dom haha.
Efter skolan tog jag bussen hem och sen kom johan och hämtade mig och körde hem mig :)
Älskar verkligen han <3

Vid 5 tiden kom grannarna, middag blev de med god mat ( jag har gjort ).
En mycket lyckad kväll, har nyss tvättat bort sminket och just målat naglarna :)

Blir strax sängen haha, ska gå och lägga mig vid 9 fatta jag tror jag klarar mig :)

Hörs snart igen pussokram<3


Kommentarer
Postat av: din man<3

älskling klockan va 25 minuter över 5 när dom kom;)älskar dej<3

2010-09-01 @ 21:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0