10 september 06.50

Godmorgon läsare...

Någon som är uppe nu? Tror inte det va?
Aja jag är uppe fast trött typ... har ju igentligen sovmorgon men skippar den och
åkter till skolan tidigare och fixar klart mitt svenska arbete...
Hoppas jag blir klar...

Aja efter skolan blir det att vara med johanna, sover även där och imorgon
lördag åker vi till Gbg :)
KOmmer bli kul :)

Så vet inte om det blir så mycket uppdatering tror inte så.
Johannas data är typ sönder om jag har fattat rätt hehe :P

Aja ne nu ska jag stänga ner alla program och packa de sista och sen blir det bussen:)

Men alla får ha en bra dag och helg uppdaterar ju på söndag morgon :D

Massa pussar och många kramar så mig :) <3


Min bästiz<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0