12 september 21.20

Hej och godkväll:)

Läget med alla? Med min så är det sådär. Har blivit förkyld och har ont i min hals.
Skulle vilja vara hemma imorgon men det går inte typ...
Mamma blir galen....

Aja i eftermiddas så blev det Hylletofta marknad...
Ingenting att ha så åte hem efter en kvart haha duktigt va????
Blev att kolla tv och kolla lite bloggar sen vid 5 åkte jag och johan och matilda till
Vrigstad. Vrigstad kyrka blev det att sjunga i, gick jätte bra :)

Sen hem till soffan och kolla lite tv, just nu ligger jag i sängen ombytt och klar för
sängen som jag redan ligger i haha, ni tror väl inte att jag är redigt klok som redan ligger i
sängen haha, jo jag är själv ganska förvänad hihi.

Imorgon är det måndag och jag ska typ ut till min häst efter skolan, annas
ska inte något hända typ.....

Ne ska kolla klart sen blir det att sova, hörs senare pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0