13 september 06.45

Godmorgon:)

Sovit gott i natt? Jo det har jag iaf, fast är ganska trött ändå...
HAr blivit jätte förkyld typ och är helt trött i kropen...
SÅ känner mig less på allt....

Idag är det iaf måndag och jag gillar verkligen inte skolan, eller inte månarna lixom.
Man kan väl börja vid 14 istället för 08.15.

Aja så är livet... blir snart bussen. Ska bädda min säng med innan jag åker, måste
nog städa oxå... Dammigt.....

Göra historia oxå tyvärr så har jag prov i det på onsdag och jag har inte ens
kollat på det, inte bra lixom....
Hoppas jag har lite tid över sen :) 


Ne nu får alla ha en bra dag, för det ska jag typ nästan ha haha.
pussokram<3



Träffar iaf denna tjej idag så då blir allt kul :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0