13 september 21.50

Godkväll!

Jag känner mig inte bra, eller så börjar jag bli sjuk....

Idag är det måndag och skolan gick bra, ganska segt... hade svenska prov.
Gick väl sådär, oförberettt med...

Efter skolan som slutade vid 14.20 så körde johan hem mig.
Vi åt blåbärs paj och gottade oss framför tv:n :)

Vid 15.30 blev det stallet, tränade as hårt på Kajsa och hon gick redigt bra tillslut...
Känns inte som att jag har ridit på ett bra tag... har lixom inte tid ...
Ska väl snart dra igång med träningen igen hoppas jag :)
Saknar det lixom =/

När jag kom hem blev det att äta sen sitta och göra läxor. Gick väl helt okej typ.
Men är väldigt trött på att ha de men sådant får man ta ....

Har kollat på Ullared på kanal 5 ikväll, verkligen ett roligt program, men bara för det så
längtar jag dit... men johan har lovat mig att vi ska åka dit i november :D
Fattar jag längtar <3

Ne imorgon är det tisdag och det blir la helt okej, typ bara 2 lektioner, så ganska segt....
Men ska träna Kajsa sen efter skolan så det blir jätte bra dag iaf :D<3

Ne nu ska jag sova tror jag, ska kolla lite bloggar med frästen :)
Men godnatt på er alla pussokram<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0