14 september 06.55

Godmorgon läsare

Idag är det inte någon vanlig dag för idag fyller johanna år.
Massa grattis och hoppas du får det du har önskat dig och att du får en bra dag :)

Grattis på födelsedagen :) Länkning;
http://johannaemmyamandarostedal.blogg.se/

Kolla hennes blogg:)



Aja ska snart till bussen, kändes som att det var den segaste dagen någonsin,
att gå upp var en utmaning... har ont i hela kroppen och har blivit 10 gånger så förkyldare....
Så nu vill jag bara ligga under täcket och kolla film en dag :)
Men nej inte för mamma, skolan är väldigt viktigt enligt henne, har knappt missat en dag typ...

Men min mamma vill bara mitt bästa :) <3


Ne idag händer det inte så mycket, jag ska ju ut till Kajsa och sen är det ju Idol klockan 20.00.
Men funderar på att gå och lägga mig tidigare än vanligt idag,orkar lixom inte med allt ...
Det tar kol på mig....

Men alla får ha en bra dag, för nu blir det bussen pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0