15 september 22.35

Hej och godkväll.

Sitter och kollar på kungarna av tylesand haha vilket program ...
Gillar det starkt för att det är så jävla äckligt på ett sätt...

AJa idag har det inte varit så mycket uppdatering, har inte orkat eller vad man ska kalla
det. Pappa har varit i Linköping hos sin doktor. Jag har gjort mat och äppelpaj som
blev jätte god :) stålt!

Har gjort biologin aldeles själv också eller mamma oxå :)
Jag och mamma var i paddocken oxå, hon fixade upp lite hinder så jag och
Kajsa hoppade, gick väldigt bra.
Var lite trögt i början men sen gick det bara bättre och bättre:)

Mamma hade gått omkull igår med henne och ramlat av och Kajsa hade tagit sönder tyglarna
så var kanske lite därför det var lite segt i början? Vem vet;)

Aja imorgon blir det skolan, orkar inte med det igentligen men måste ju till skolan.
Har ont i min nacke som jag har stäkt och min svank har jag jätte ont i!
Min mage gör oxå ont, aja massa klag men jag har verkligen jätte ont!

Men nu blir det att kolla klart sen sova, godnatt på er tack för att ni kollar min blogg <3

pussokram<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0