16 september 12.52

Hejhej och god eftermiddag, siytter i skolan och ska snart börja.
Matte man bara jublar ju, not!
Inte för att jag hatar matte men det är så segt att skriva en massa siffror .....
Ligger efter med tror jag, gillar inte detta!

Aja så är livet.... vill bara att skoldagen ska ta slut, allt är så tråkigt...
Imorgon är det fredag och vet inte vad som händer, måste plugga till ett historia prov och
typ kolla massa kläder, kommer även ett inlägg på vad jag vill ha just nu.
Kommer senare ikväll så kolla in :)

Annas så ska jag börja på teater och sång, hoppas det blir kul.
Ni får höra sen vad jag tyckte om det :)

Ne nu börjar jag pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0