16 september 22.00

Heeej!

Äntligen har jag lite tid för att blogga typ :)
Dagen har varit bra faktiskt, skolan var tråkig och seg som vanligt typ...
Gillar skolan men oxå inte ... Hofgård är så tråkig typ... någon som håller med?

Aja efter skolan blev det av till församlingshemmet och där då teater skolan började idag.
Vi kommer göra en musikal i början av nästa år. Kommer nog bli jätte bra :)

Men du som är lite sprallig och gillar att sjung och skulle vilja vara med för vi söker
massa folk nu så hör av er om ni vill ha mer info :)

Aja mamma kom och hämtade och körde hem mig, sen kom johan och vi städade hela mitt rum
och johan städade huset. Fatta det gick jätte bra och sen blev det en jätte snabbis
till stallet släppa in hästarna och sen rykta av dom :)

In, in i duschen och sen kolla på Idol.
Sen när Idol var slut så åkte vi till Vrigstad som jag ska sova i natt.
Har ju sovmorgon imorgon så tänkte att jag för en gångs skull skulle ha det ;)
Haha  lyckat va? ;)

Johan har gått och laggt sig och jag ska kolla några bloggar och sen ska jag oxå i
säng, fast jag är inte trött då =(
SÅ får se när jag somnar ....

Godnatt mina läsare pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0