18 september 21.40

Godkväll typ va?

Kom nyss ut från duschen, blev stallet innan ju.
Testade tränset som dock var för litet :( men det var jätte fint på kajsa asså färgen.
Men mamma vill inte ge 1500 kr för en större storlek=(

Får väl försöka hitta ett annat istället...
några tipps på fina träns?

Men sadelgjorden satt finfint :) Sadlen gled lite men kan inte göra något åt det mer.
Kajsa har för kort rygg sadlarna passar inte så bra på henne =/
Men vi har nu en sadel i märket Comet, sitter ganska bra :)
Haha sadelgjorden ser ut som en hoppsadelgjord men det är inte det, plattan hjälper
bara till att hålla sadlen på platts :)

Använde mig av ett stång bett idag. Men kajsa lyssnade typ inte på mig, kör ju annas med 2 delat.
Vet inte snällt men hon är väldigt stark i munnen och tuggar jätte mycket på
bettet och springer som en galning om man inte har det ...

Stången som jag körde med gjorde mig rädd att anväda på henne,
man måste ju rida med benen och jag klarar inte det, har inga bra knän.
( Utslitna )
SÅ man kände sig väldigt liten.....

AJa annas så var väl ridturen okej, hon gick bra på banan, hoppade bra och långt:)
Galoppen var väl sådär blir något helt annat när man kör med sadelgjorden nu när hon inte
är van vid den :)

Imorgon blir det att testa ett 3 delat bett, se hur det är:)

Aja ikäll har det inte hänt så mycket hela familjen har ätit kvällsmat tillsammans
+ johan ....
Blir mysdags snart tror jag med min johan<3

Imorgon blir det att göra en massa läxor känns det som...
(historia 2 kapitel, biologi 2 kapitel, matte läxor, engelska redovisning och en text)
Så min dag är ju redan planerad....
Hatar verkligen skolan på ett sätt ....

Ne nu ska jag göra mig iordning pussokram ha en bra kväll <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0