20 september 21.35

Ridturen till paddocken gick bra, träningen oxå :)
Hon lyssnade dåligt ibland och ville bara rusa på hindrena, blev också ganska stark i bettet så
man fick typ kriga med henne haha, det är lika kul varje gång :)

Skolan idag var dock väldigt trist, fast är typ inte på humör känner mig lite nere
lixom. Önskar att någon kunde finnas där <3

Aja när jag kom hem med Kajsa så blev det att mocka och ta in pållarna :)
Farmor och farfar kom och så Jenny kom :) 
Blev att prata en del och sen gick jag in, jag  var ju dyböt...

Blev att gå in, träffa johan och äta mat och sen gjorde jag och johan chokladsås
och tog upp glass bananer och maränger vi satt och smaskade på det
medans vi kollade på tv.

Blev duschen och sen kollade vi på Ullared:)
Asså varje gång jag kollar på det längtar jag dit lixom vill åka dit nu :)

Och nu sitter jag här i min säng utan johan plutt för han har åkt hem.
Ska väl sova snart, fixa en grej först bra, kolla lite kläder :)

Hörs senare pussokram<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0