21 september 06.10

Godmorgon mina läsare
Sovit gott i natt? Det tror jag väl, det har väl jag oxå gjort på ett sätt.

Det jobbigaste är att jag är klarvaken vid 5 och kan inte snoza...
Men det är bra :) Bara det att jag är så trött på dagen sen =/
Sånt får man ta ;)


Idag är det Tisdag och jag bloggar nu för att jag väntar på att mascaran ska torka.
Annas så händer det inte så mycket idag, ska fixa en engelska grej,
senare ida, ett måste! Förhör enskilt med min engelska lärare
Börje. Bäst jag gör den annas får jag ig typ ...


Haha vad kul, fast det har jag typ redan, undrar om han kommer sätta G på mig
iår ? Hoppas annas blir det IV haha kanske är bra, då kanske man kan bestämma sig vad man vill gå?
Får se hur det går, nu ska jag fixa klart mig.

Hörs senare pussokram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0