21 september 07.00


Känner mig väldigt duktig, har plockat in alla grejor som läg på golvet.
Bäddat sängen med och ja alla skor är i garderoben.
Vad de såg ut innan, blir damsugning när jag kommer hem från skolan :)

Aja så snart ska jag iväg till skolan, hoppas inte det blir en lika dan seg dag som det var igår.
Lär det nog bli, har bara 2 lektioner men som tur är så lovade papa att jobba extra så jag kan åka med han hem.
Komma hem tidigare du vet;)

Haha har typ bara åkt buss hem max 2 gånger sedan vi började den 18 augusti.
Johan är så snäll och jag är så tacksam så jag får åka med :) <3

Ne blir bussen nu hörs senare idag, ha en bra dag pussokram<3




Alltid lika kul :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0