21 september 22.00

Dagar blir inte som man förväntar sig, ridturen blev katastrof och
kände på mig att det var något fel helatiden, bättre lycka nästa gång eller vad kallar man det?
Funderar tyvärr på att sluta rida, att sälja Kajsa. Vet inte om det är det rätta men
just nu känns det så....

När man kom hem var johan hos mig, det gjorde allt lite lättare, vi gick ut och gick en sväng.
Haha, han hjälpte mig med en engelska grej som jag har imorgon och jag kan
det typ nästan inte utantill, känns bra på ett sätt.


Efter det blev det in och fixa mat till hela familjen, blev sådär gott.
Gjorde oxå äppelpaj, blev inte alls god =/
Aja så kan det va när man hittar på nya saker.....

Blev duschen och sedan Idol, Johan åkte sedan hem efter det.
Satt och läste igenom historian som vi har tills imogon som jag inte har pluggat på ett
skit.... Och engelska.... men ska bara ha possetiva tankar imorgon för då klara man det
eller jag tror det, har jag inte rätt?

Aja ligger i sängen nu med datan i knät över täket, längtar till helgen nu eller det är gör jag varje tisdag haha.
Shopping helg är kul:)

Ska oxå köpa prisent till Johanna :) <3

Ne men sängen blir det strax men vill inte sova och känner att jag intebehöver på ett sätt...
Konstigt jag vet men så är det alltid, men det är en sak ni inte vet och det är
att jag inte klarar av att sova, får ångerst och mår verkligen inte bra...
Har alltid varit sån så det är alltid så skönt när någon sover med mig, känner mig trygg då...

Imorgon är det onsdag och den värsta i mitt liv just nu!

Ne godnatt på er sov så gott pussokram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0