23 september 18.00

Hejhej:)

Dagen har varit si så där...
Min mage är inte så snäll mot mig så ja magont och illamående är ju vad dagen har att ge...
Åkte med johan hem och blev sängen driekt, skönt lixom.
Har ätit lite nu och har packat och snart ska jag på kören.
Blir nog en bra kväll ska sova hos johan med :)
Alltid lika kul, blir Jönköping på lördag med :)

Imorgon kväll tror jag igenting händer, är inte sugen på något utan bara kolla
på kläder och ta det lugnt :)
Så nu är rummet damsugat och jag ska försöka få igång min mobil för 4 gången....
Kanske lycka till?
Imorgon ska mamma lämna in den på lagning haha vet inte vad jag gör...
Så fråga mig inta haha ;)

Ne nu ska jag fixa klart, hörs senare pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0